dilluns, 29 de desembre del 2008

Crònica de la Biblioteca o
“Estem de reformes ,
disculpin les molèsties”

“En aquell temps que els ocells tenien dents i les rates anaven amb sabates” o “En l’any Tirurany” vaig néixer jo, com una idea , com un desig d’uns mestres i d’uns pares lletraferits.
LLavor de dues escoles , gestada amb la il.lusió dels nens i nenes que començaven a interpretar els signes que en diem lletres.
Em vaig anar fent gran a força d’endrapar llibres ... i encara segueixo. Tinc tanta il.lusió com el primer dia , la meva generositat no té límits. Compartir el coneixemen t és el meu desig.
Vull ser un espai acollidor, temps de trobada d’estones divertides o de recerca de coneixements.
Sóc una finestra oberta al món del coneixement o una clau màgica per a donar-vos pas al futur. Tots hi esteu convidats.
Enguany estem de reformes, gaudiré d’un mobiliari més pràctic per a tots. I vosaltres, antavianencs, podreu trobar tots aquells llibres que imagineu: narracions fantàstiques, aventures realistes, contes d’humor, de por , de coneixementss , còmics .... Un munt ...!
Us he de dir que em sento feliç de compartir amb vosaltres estones de lectura col.lectiva o d’aquells de lectura més íntima. Que disfruto quan em remeneu les prestatgeries cercant aquell títol sorprenent o aquella il.lustració xocant. Em sento alleugerida si trobeu aquella resposta a un enigma o dubte que us treu de polleguera.
Si noto que estimeu els llibres , que els tracteu amb cura, que els deixeu ben endreçats , que els heu compartit, quina alegria !
Sóc el “cor” de l’escola , sóc centre cultural.
Vine i llegeix, escolta cançons o mira videos. Tot és possible !!!
Els llibres et poden canviar la vida : fan pensar, riure, crèixer, emocionar. Parla’n , passa’ls !
En record dels ratolins de biblioteca :
“A un ratolí temerari,
nebot meu , que és molt tossut
dic: - Vols fer-te saberut ?
Doncs rosega un diccionari! “ Pere Quart (Bestiari)

Núria Balada - Curs 2006/2007